"נס שזה לא נגמר אחרת" הבחור שנפצע בפיגוע שוחרר מביה"ח

נתי קאליש 2 Comment on "נס שזה לא נגמר אחרת" הבחור שנפצע בפיגוע שוחרר מביה"ח

הבחור מארה"ב ברוך גלוק, שנפצע בינוני בפיגוע בעיר העתיקה לפני שבועיים שוחרר מהדסה לאחר מספר ניתוחים | ראש יחידת הטראומה ד״ר מיקלוש באלה: "מילימטר אחד ימינה או שמאלה בצוואר, והסיפור היה נגמר אחרת לגמרי"

צילום: דוברות הדסה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברוך גלוק בן ה-20, נפצע באורח בינוני בפיגוע הירי שארע לפני כשבועיים בדיוק במעלה השלום, בעיר העתיקה בירושלים. גלוק הוא בחור חסידי, תושב ברוקלין ארה״ב, שהגיע לביקור בישראל תוך כדי ההכנות של משפחתו לאירוסין שלו.

הוא נפגע מירי בצוואר וביד ופונה על ידי מד״א לבית החולים הדסה, ומאז טופל על ידי צוות רב תחומי של מומחי טראומה ורפואה דחופה בהדסה הר הצופים ובעין כרם, כירורגים, צוות חדר ניתוח, כירורגיה פלסטית, נוירוכירורגיה, ריפוי בעיסוק ופזיותרפיה, אורתופדים, מרדימים ומומחי טיפול נמרץ, צוות אנגיוגרפיה, אאג, וכירורגיית כף היד והשירות הסוציאלי שליווה אותם כל העת.

עם שחרורו לאחר שנותח בידו ובצווארו אמרה אימו גיטי: ״הטיפול כאן בהדסה היה מעל ומעבר ואני מודה לצוות הרפואי כולו. האמבולנס לוקח אותנו לשדה התעופה, שם יפגוש את אביו שנפגע אף הוא, ושניהם יאושפזו יחד בבית חולים בניו יורק להמשך תהליך ההחלמה. יש לנו אירוע משמח להתכונן אליו – החתונה של ברוך בעוד פחות מחודשיים ואני יודעת שהטיפול כאן בהדסה הוא הבסיס לריפוי המלא שלו בע״ה״.

ראש יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, ד״ר מיקלוש באלה, סיכם את הטיפול בברוך: ״הפגיעה של ברוך בצוואר שילבה פגיעה וסקולרית יחד עם פגיעות עצם, חוליות ועצבים, ובנוסף פגיעת יד שהייתה עלולה להשפיע עליו בטווח הרחוק. מילימטר אחד ימינה או שמאלה בצוואר, והסיפור היה נגמר אחרת לגמרי. הוא טופל על ידי צוות גדול בהדסה שטיפל בו במסירות ובהצלחה ושוחרר להמשך טיפול בארצו כשהוא יציב וחזק יותר״.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ברוך ה' ניסים
    שתמיד תיהיו שליחים לדברים משמחים יותר
    \מזל טוב

  2. 1

    תודה לה'! רפואה שלימה! שיהיה בנין עדי עד!